söndag, januari 20, 2008

I väntans tider...

I mellandagarna befann jag mig i ett köpcenter där jag väntade på mamma och lillebror. De var försenade, och jag såg mig omkring, upptäckte en bokhandel några meter längre bort och stegade in i den. Några minuter senare kom jag glatt ut, nybliven ägare till reaprissatta Graphic Novels: Stories to Change Your Life (dock på finska) av Paul Gravett. En härligt grann bok om graphic novels (eller serieromaner), deras historia och vad de går ut på. Där finns även de mest kända serieromanerna presenterade, dessutom med tips i stil med "Tyckte du om denna kan jag rekommendera dessa". En bok att ha i hyllan eller på soffbordet, bläddra och läsa några sidor i nu och då. I like!

Och vad lär vi oss av detta? Det blir dyrt - för mig! - att låta mig vänta! :P Och att det var en lite missvisande rubrik på inlägget *hehe*.

Inga kommentarer: