fredag, december 19, 2008

God Jul!

Hemma och svänger hos familjen. Göteborg känns både nära och avlägset, men en fantastisk höst var det!!

Imorgon bär det av mot sambon i Tyskland och jag önskar att jag kunde glädja mig helhjärtat åt det, men tyvärr lägger min envisa förkylning som snarare förvärrats under de senaste dagarna lite sordi på glädjen. I dag ska de sista julklapparna slås in och jag ska försöka få någon ordning på klädhögarna och få dem nerpackade i kappsäcken igen. Så väl förkylningen som tidsbrist har lett till att jag inte ens funderat ut den perfekta jullovssläsningen - det låter rätt allvarligt va? Nu ska jag alltså sätta fart, men vill passa på att önska er en riktigt god jul; sambon har fortfarande inte fått Internet så jag vet inte när vi hörs nästa gång!

4 kommentarer:

Anonym sa...

God jul! :)

Bokbabbel sa...

Tack detsamma!

Anonym sa...

God Jul & Gott Nytt År!
Hoppas det blir trevligt i Tyskland o(^x^)o

Anonym sa...

God Jul