lördag, december 06, 2008

8 saker

Den här enkäten är väl inte speciellt bokig, men jag gör den i alla fall (vad gör man inte för att undvika uppsatsskrivande ;))

8 favoritprogram
Friends
Gilmore Girls
Singelmammor
Will&Grace
E.R.
Heroes
Inno (finskt inredningsprogram)
Satuhäät (finskt bröllopsprogram :D)

8 saker jag gjorde igår
Tittade på Köpenhamnsbilderna
Packade upp efter mini-semestern
Stirrade på min uppsats
Deltog i ett fackeltåg genom staden
Åt pepparkakor
Provade julmust för första gången
Förundrade mig över dyra postavgifter
Skickade mail

8 saker jag ser framemot
Festen ikväll
Alla fikor jag vill hinna med innan jag åker hem
Jullovet med exil-sambon
Julen
Att träffa familjen och hemma-kompisarna igen
Att skida på jullovet
Ordentlig lästid under jullovet
Att min uppsats någon gång kommer att vara färdigskriven

8 favoritrestauranger
Subway
Le Petit Francais
Café Zenit
Jensens Böfhus
Hereford Beefstouw
Pizzeria Dennis
Pippurimylly
Sonjas grek

8 saker på min önskelista
Böcker
Pengar
Ny kamera
+ allt möjligt smått och gott


De flesta har väl redan gjort denna enkät, men om du inte gjort det får du gärna göra det! Känn dig utmanad!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Tack så otroligt mycket! Jag tror att det kan vara Jensens Böfhus som är "den danska restaurangen med kon" på min lista. :)
Jag har funderat i flera dagar på vad restaurangen egentligen heter.

Bokbabbel sa...

Njaa, jag tror att den danska restaurange med kon är Hereford Beefstouw som också finns på min lista! Dyrare men ännu bättre kött! :)