måndag, maj 08, 2006

Hopplös bok

"Hopplös och hatad av alla" av Toby Young XX½
Suck. Toby Young, den brittiske skvallerjournalisten, reser till New York. På bakpärmen beskrivs boken som rolig - en lögn. Young är en barnslig, omogen över-30-åring som vill umgås med kändisar och oftast misslyckas. Jaha.

På onsdag 10.05 är det Bokens och Rosens dag. Jag meddelade dock min pojkvän att jag skulle uppskatta en bok mer... =)
På torsdag åker jag till Stockholm med min familj och en vän och hennes familj. Jag ser massor framemot resan, till stor del på grund av det digra, billigare pocketutbudet där *gnuggar händerna* Nu skall jag ta och surfa in på PocketShops och Månpockets sidor, är helt ute med vad det finns att välja emellan. Sedan skall jag ta och läsa ut "Dvärgen", det blir årets troligen sista studiecirkel imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lögn och lögn. Det beror på vad man har för humor. Jag skrattade mycket när jag läste boken. Man får en ganska annorlunda bild av New Yorks modevärld och så bjuder han ju på sig själv en hel del. Fast det är klart gillar man inte humorn så faller boken med det.
Jag som gillade humorn tyckte den var rolig mest hela tiden.

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»